Josijn en Peter in Patagonië

Drie dagen Buenos Aires

We zijn in Buenos Aires! Wat een leuke stad! Maar laten we bij het beginbeginnen.

Na een nachtje in het mega hippe Citizen M hotel op Schiphol en een voorspoedige reis naar Buenos Aires kwamen we donderdag om 22.30 uur dan eindelijk aan in ons hotel. Hotel Marseille des Anges, een prima hotel met heerlijke douche en vrij centraal gelegen. We hebben in 3 dagen tijd heel wat kilometers door de stad gestruind. Over grote pleinen, langs schitterende koloniale gebouwen, door rustige parken. Het knusse San Telmo met z´n kinderkopjes, antiekwinkels,oude lage gebouwen en pleintjes met terrasjes.Kleurrijk La Boca met houten en golfplaten huizen in alle kleuren van de regenboog, super veel touristen enTango dansende mensenop de terrassen.De hippe wijk Puerto Madero aan het water, dat ooit als haven fungeerde. De drukke winkelstraten van Retiro en Microcentro. Recoleta met zijn enorm grote en imposante begraafplaats (waar oa Evita Peron begraven ligt), marktjes en park.Enniet te vergeten Parque Ecologico, een natuurgebied aan de Rio Plata (aan de rand van de stad)met wandelpaden, picknickplekken en ontzettend veel vogels.Buenos Aires is gezellig, mooi, veelzijdig enrelaxt!

We genieten dus volop en gelukkighebben wede thermo onderbroeken nog even in de rugzak kunnen laten, want het is hier schitterend weer

Laughing
. Morgen gaan we deze stad weer verlaten en vliegen we naar Santa Cruz, Bolivia.

Hasta luego amigos!

karen

Hallo reizigers,

Blij om nu al een verhaaltje van jullie te lezen. Jullie zijn dus gelukkig veilig aangekomen. En zo op de foto's te zien hebben jullie mooi weer. Blijf lekker genieten! en tot de volgende keer.

liefs karen x

Claudia

Hoi!

Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen en al volop genieten!!
Wij hebben gisteren uitgebreid dierendag met Eefje gevierd, dus ook die komt niets te kort.

groetjes,

Claudia

Karin

Hola! Que tal?

Klinkt allemaal al heel goed! Lekker aan het genieten! Heerlijk zeg.
Ondertussen zit ik hier in de nachtdienst Floor uit haar dip te praten (heimwee naar het Spaanstalige)...

Ga lekker door met genieten!!

Liefs Karin

Janneke

Hallo vakantiegangers! Wat heerlijk dat de reis is begonnen, ik zal jullie gaan volgen, erg leuk! Geniet er lekker van! Liefs Janneke

Marjan

Leuk, wat fijn dat het weer en de stad goed bevalt!
Veel plezier in Bolivia!

Groetjes,
Marjan

Babs

Hey Josijn en Peter,

Leuk te horen dat jullie een goede start hebben gehad in Buenos Aires. Hopelijk viel de reis naar Bolivia mee. Ben benieuwd naar de volgende verhalen!

Liefs, Babs

inge met guus op haar arm, vandaar geen hoofdletters

ola liefjes!
hoe is het in bolivia. en peer, kun je je een beetje verstaanbaar maken bij je schoonzus.
hier alles goed! guus groeit goed, met onderkinnetje en vandaag keek jullie schuinoverbuurman links, heel nieuwsgierig naar mij! jaaaaa, ze houden het in de gaten hoor!
geniet van het lekkere weer en je broer en nichtje! xxxxx inge

Je kleine nichtje....

He Peter en Josijn,

helemaal te gek dat jullie het daar zo geweldig hebben....hier is het ook spannend leven: vanmorgen even naar de Tropen geweest (lees: zwembad), daarna een wandeling over open vlakten (lees: voetbalveld) en toen toch maar naar huis gegaan om te kijken naar watervallen (lees: wasmachine)....dus al met al een zeer intrigerende dag...........hihihihih.....

knuffeltje van mij
Natasja