Josijn en Peter in Patagonië

Een cadeautje voor de feestdagen

Eens kijken hoeveel mensen dit nog lezen

Wink

Allereerst iedereen de allerbeste wensen voor 2010 gewenst, laten we er een mooi jaar van maken!

Ondertussen zijn we alweer een hele maand terug in Nederland en heeft ons leven (helaas) weer zijn oude ritme hervonden.

Een voordeel van thuis zijn is dat je je eigen computer weer hebt en alle foto's en GPS gegevens van de reis kunt verwerken. Het mooie hiervan is dat je je foto's kunt koppelen aan de route die je gelopen hebt, met het volgende resultaat:

Voor wie thuis Google Earth geinstalleerd heeft staan, klik hier en veel plezier!

Voor wie geen Google Earth heeft, in Google Maps werkt het ook, alleen heb je daar geen 3D.

Open http://maps.google.nl en vul het volgende in in het zoek veld:

Groetjes,

Josijn en Peter

je nichtje

Natuurlijk lezen we dit ook nog.....we gaan gewoon verder of jullie nu ver weg zijn of niet....en inderdaad...als je de route dan aan de foto koppelt dan wordt het pas echt leuk...... nog 800 te gaan....hihihi...

groetjes van ons

karen

Jullie ook de allerbeste wensen voor 2010. Als er weer iets leuks binnen kom, lees ik dat maar al te graag ;-)
groetjes karen

Marjan

Jullie ook een mooi en liefdevol 2010 gewenst!
Ik ga zeker die route eens "lopen" want voor ons zal dat veel oude herinneringen ophalen ;-)
Fancy heur!

Judith

Wat cool om het zo te zien! En wat een kilometers... Poehee! Beterschap Josijn!