Josijn en Peter in Patagonië

Pucon

Ondertussen zijn we aangekomen in Pucon. In dit paradijsje is het gras fris groen, huppelen de kalfjes en lammetjes in de wei, staan de rhodondendrons en seringen in bloei en ligt vulkaan Villarrica op zijn rugje te roken.....althans, dat denken we, want we zien um niet.

Om het paradijsje zo groen te houden moet het af en toe regenen, en dat gebeurt sinds gisteren en zal ook de komende dagen nog voortduren volgens de vooruitzichten.

Aangezien we hier zijn gekomen om te wandelen, kajaken en paardrijden heeft het niet veel zin om te blijven. We hebben ons plan vandaag dus omgegooid en vertrekken morgen weer.

Morgen gaan we naar Valparaiso, waar we 1 dag blijven, daarna trekken we door naar La Serena waar we gaan genieten van de zon, zee, pisco druiven (al dan niet in gefermenteerde vorm) en de sterrenwacht. Daarna eindigen we als gepland in Santiago, waar we 2 dagen blijven alvorens terug te vliegen.

Geen tijd dus voor het posten van foto´s, want de rugzak mag weer ingepakt. Wel hebben we vandaag lekker in een thermaal bad gebadderd en gaan we nu lekker genieten van een hapje eten, want dat kun je hier goed!

Hasta luego!

Inge

Fijn dat Peerke zich weer goed voelt! Die lieve zuster he? Doet wonderen! En een plons in een (thermaal) zwembadje, daar heb ik ook zin in zeg! Liefst met Josijn. Dus jullie zijn je al aan het voorbereiden op de terugweg. Ja, helaas is het einde in zicht.. (helaas voor jullie, gelukkig voor mij ;-)
Kan ik jullie weer knuffelen! xxx

lian

geniet nog maar even de laatste week .
lekker zon en warmte voor josijn na al die ontberingen heeft ze dat wel verdient
heel veel plezier nog en een goede reis naar huis.
hoor het wel als jullie weer thuis zijn .
liefs lian

Babs

Lekker dat je je plannen gewoon om kan gooien, dat is toch een groot voordeel van niet alles van te voren al vastleggen. Ga er nog even extra van genieten deze laatste dagen!

Liefs, Babs

Xammetje

Wat een beetje regen en wat Pucon al niet kan doen voor de plantjes.
Nou hier heeft het de afgelopen week eindelijk ook eens flink geregend, met bakken viel het uit de lucht en ja....we hebben er een nieuw gaatje in het dak bij, de teller staat nu op vier, nog één gaatje meer en ik moet een nieuwe pannenset kopen om alle druppeltjes op te vangen.
Hé, geniet er nog even van, de groeten aan onze Cileense Zuiderburen en hasta pronto!

Noortje

Jeetje, het einde alweer in zicht, maar wat hebben jullie geweldige dingen gezien en gedaan zeg!
Geniet nog van jullie laatste daagjes daar en alvast een goede reis terug gewenst!
Groetjes Noortje

Karin

Ha levensgenieters!

Klinkt goed allemaal! Geniet nog van jullie laatste avonturen.
Josijn, je kunt met een gerust hart terugkomen op de afdeling: wij zijn Mexicaanse griep-vrij!

Tot snel!!

Karin

Floor

Wat jammer dat het weer niet mee zat in Pucon! Groot gelijk dat jullie nog ff van de zon genieten, voordat jullie weer richting het regenachtige Nederland vertrekken. Geniet lekker van de laatste dagen! De Milky Way is echt fantastisch daar, nietwaar?
See you!
Floor

Anton en Anita

Alweer een ervaring rijker en gelukkig weer helemaal gezond. Wat zullen jullie veel te vertellen hebben. Josijn ik ben vandaag met jullie mam naar de stad geweest om inkopen te doen voor oma's verjaardag, die ze morgen bij ons viert. Wens jullie nog een goede laatste reis week. En tot gauw, liefs A&A.

karen

Geniet nog van de laatste reisweek. En doe maar rustig aan om terug te komen naar het regenachtige kikkerland! Wel weer super jullie reisverhalen gelezen te hebben, krijg veel zin om zelf ook weer te gaan reizen! Tot gauw josijntje! liefs karen