Josijn en Peter in Patagonië

Even een verzoekje tussendoor

Hoi allemaal,

Zoals de meesten van jullie weten heeft Max, de broer van Josijn, een stichting, Lampi.(http://www.pilcomayo.info). Deze stichting zet zich in voor het milieubewustzijn van en voor de mensen die voor hun levensbehoeften afhankelijk zijn van de Pilcomayo rivier.

De ASN bank heeft nu een prijs uitgeloofd van 20.000 Euro voor het beste goede doel dat meedoet aan hun actie. Zij kiezen uit de top 5 het beste goede doel, dus het is belangrijk om in de top 5 te blijven!!!

Daarom: Stuur dit door naar iedereen die je kent en duikel nog een oud email adres op om daarmee te stemmen. We hebben met eigen ogen gezien hoeveel je daar kunt doen met 20.000 euro!! Doen alsjeblieft!!!

Hieronder Max' mail:

-------

Hoi,

zoals jullie weten strijdt LAMPI mee om de milieuprijs van 20.000 euro die binnenkort door de ASN bank zal worden toegekend.
Dankzij alle personen die de moeite hebben genomen om op ons project te stemmen maken we nog steeds een zeer reële kans er met de hoofdprijs vandoor te gaan: we staan nog steeds in de top 5 genoteerd (een vereiste om te kunen winnen) en dat met meer dan400 deelnemende projecten!
De laatste weken wordt er nog even flink aan getrokken door de verschillende projecten die een kans maken, onze plek in de top 5 is dan ook niet erg stabiel meer, enkele stemmen meer voor de nummer 6 en 7 en we liggen eruit.
De sluitdatum voor de strijd ligt op 31 oktober, nog ruim twee weken dus.
Ik wil jullie daarom allemaal nog eensvragen de mogelijkheden te bekijken om toch nog wat extra mensen in jullie omgeving zover te krijgen op ons project te stemmen, het zou erg jammerzijn als we na alle moeite er toch net buiten zouden vallen.
Collega's op het werk, vrienden, familie, leerlingen, medestudenten, iedereen die een emailadres heeft kan stemmen!!
Nog even doorbikkelen!!!
Alvast heel erg bedankt,
Max

karen

Gelukkig heb ik meerdere emailadressen, dus ik heb nog een keer gestemd. Het project gaat vast winnen!
liefs karen

Marjan

Nog een stem erbij met m'n gmail-adres dan maar!
Succes!!

lian van esch

veel sucses ik hoop dat jullie het halen